VREasy.dk

V-Data | CareSupply | Familievagten
subglobal1 link | subglobal1 link | subglobal1 link | subglobal1 link | subglobal1 link | subglobal1 link | subglobal1 link

Unified messaging med VREmail

small logo

Unified messaging

V-Data flytter endnu en grænse for hvordan et voice response system kan integreres i en virksomheds arbejdsprocesser.


Unified messaging: alle beskeder på ét sted!

Vi kan tilbyde en overbygning til voice response systemer, der via e-mail automatisk samler virksomhedens forskellige former for elektroniske beskeder på ét sted.
E-mail løsningen kan enten anvendes i forbindelse med V-Data' s eget VREasy voice response-system eller som plug-in til et eksisterende system. Systemet understøtter Microsoft Exchange, SMTP og kan udvides med SMS tjenester.
Med et unified messaging system fra V-Data kan medarbejdere få deres voice-mail leveret direkte i inbox'en i deres e-mail program, eller få besked om indkommende voice-mail sendt til deres mobiltelefon.

Systemet består af et mail-gateway-program, som sørger for kommunikationen mellem voice response-systemet og mail-serveren. Systemet understøtter både Microsoft Exchange, SMTP og SMS.
Dette program er meget enkelt at konfigurere og kan arbejde sammen med de fleste typer voice response-systemer.

E-mail løsningen anvender virksomhedens eksisterende mailsystem.
Derfor kræves der ikke speciel tilslutning eller konfigurering for de mange brugere, der ønsker at drage fordel af systemet.
Så snart mail-gateway'en er sat op, videresendes voice-mail beskeder automatisk til den enkelte bruger.

V-Data's e-mail løsning kan tilsluttes de fleste omstillingsanlæg og netværksløsninger, uden at der skal installeres nyt computersystem eller omstillingsanlæg. Systemet er ligeledes helt uafhængig af mobil-, internet-, og teleudbyder.

Screenshot fra VREmail Gateway-programmet

Brochurebestilling Som stand-alone system, eller tilsluttet et omstillingsbord, samt eventuelt integreret med en database, kan systemerne løse mange af de funktioner, der traditionelt kræver store ressourcer eller afstedkommer flaskehalse i kundebetjeningen. Den her beskrevne applikation er beskrevet med udgangspunkt i et rejsebureau med busrejser. se mere...

Syge- og fraværsmelding Et voice response-system fra V-Data kan modtage og registrere meldinger om fravær og sygdom fra firmaets medarbejdere. Medarbejderne kan, fra såvel en intern som ekstern telefon, herunder også fra en mobiltelefon, melde om fravær fra arbejdspladsen, uanset hvor denne er lokaliseret. se mere...

Quiz Ved at lade et voice response-system modtage svarene fra deltagerne i en quiz, der f.eks. køres i forbindelse med en reklamekampagne, kan man betjene et stort antal deltagende hele døgnet. se mere...

Reservation Voice response kan bruges i mange forskellige sammenhænge som telefonisk tidsreservationssystem. F.eks. vil sportsklubber kunne drage fordel ved at lade deres kunder foretage deres egen booking af f.eks. bowling- eller tennisbaner. se mere...

Mere om V-Data | Kontakt os | ©2003 V-Data